Valets vinnare

Valutgången kunde inte ha blivit värre. Vi gjorde katastrofval.  M och C har gjort bra val, Kd hyfsat och Fp har halverats sen 02 succé krav-val. De riktiga vinnare ä alla främligsfientliga partier, Sverigedemokraterna och Nationaldemokraterna. De vann på folkets rädsla och oro inför framtiden. Ett enkelt koncept som går hem överallt i världen, i alla tider.  

Idag är dagen Din och Min!

Idag är dagen Din och Min, så gå och rösta!


VI MÅSTE SE UPP MED MUSLIMERNA, SA LEJONBORG!

Jag läser Olle Svenning på aftonbladets ledarsida: Ett försvarstal lånat av Nixon. Jag citerar aftonbladets ledarsidan den 10 september, "Vi måste se upp med muslimerna, sa Lejonborg när han fick en fråga om högerkristna Livets Ord-skolor"

En och en halv vecka kvar............


 Fp:s spionage..
En och en halv vecka kvar av årets valrörelse och jag hoppas vid Gud att den tar slut utan att vi får höra om flera smutsiga metoder för att komma åt politiska motståndare. .....................  

hits